Calitatea de director a unei unități de învățământ implică activități diverse și diversificate, având ca țel comun dezvoltarea academică și socio-emoțională a elevilor noștri. Directorul unității este scripetele care pune în mișcare întreg mecanismul de funcționare al instituției. Astfel, premisa după care eu mă ghidez este aceea a calității, integrării, toleranței și dezvoltării armonioase a fiecărui elev, motiv pentru care mă asigur în permanență ca aceste valori și principii fundamentale să rămână imuabile și integrate în circuitul de funcționare a școlii noastre.
Ca urmare, școala noastră desfășoară la nivel academic diferite programe și activități școlare și extrașcolare din dorința de a reuși integrarea elevilor din mediu rural în liceele din orașele învecinate și a formării unor competențe, atitudini, valori care să le fie sprijin întreaga viață.
Mereu căutăm să creăm contexte prin care să le putem oferi elevilor activități care să îi îmbogățească nu doar intelectual, ci și din punct de vedere cultural, social. Prin urmare, elevii noștri sunt integrați în acțiuni de promovare și diseminare a tradițiilor, obiceiurilor și elementelor de folclor, astfel încât localitatea noastră să își păstreze vie autenticitatea folcloric-culturală.
Bărnuțiu-Georgiu Luminița-Liana